Slim systeem - snelle service

Met ons centrale meldpunt en informatiesysteem beheren en optimaliseren we voor onze klanten alle onderhoudsprocessen. Hoe dit in zijn werk gaat? Simpel en effectief. Zodra zich in uw pand een probleem voordoet belt of mailt u ons, meer hoeft u niet te doen. Wij ondernemen direct actie om de storing of schade te verhelpen. We zijn daarvoor 24/7 beschikbaar.

We beschikken over een geavanceerde applicatie waarin we informatie over uw bedrijfspand bewaren en bijhouden. Met behulp daarvan kunnen we snel en gericht actie ondernemen. Door eenmalig in ons systeem gegevens in te voeren over uw gebouw, beschikken we altijd over de nodige informatie om de aard en ernst van het probleem goed in te schatten en de meest geschikte uitvoerende partij voor u in te schakelen. Ook biedt ons softwaresysteem u achteraf een handig overzicht van meldingen, rapportages en facturen welke het management kan gebruiken.

Belangrijke zaken die in ons systeem opgenomen kunnen worden zijn onder andere:

• adresgegevens
• constructie- en installatiegegevens
• gebouwhistorie
• uw voorkeurs-leveranciers
• huurcontract

Het verloop van een melding

Op het moment dat u een onderhoudsprobleem of storing ervaart, mailt of belt u ons en de volgende stappen worden ondernomen

• uw melding verwerken wij in ons systeem en we documenteren per discipline / categorie van storing,
• we nemen vervolgens direct contact op met een deskundige monteur / aannemer / installateur voor een order,
• de uitvoerder komt zo snel mogelijk naar u toe, evalueert het probleem op locatie en verhelpt dit,
• u kunt ondertussen verder met uw werkzaamheden. Uw personeel en klanten kunnen blijven werken en winkelen,
• we houden u continu op de hoogte van de status / vooruitgang,
• facturen worden geregistreerd bij de melding en rapportage,
• u ontvangt maandelijks een totaaloverzicht met rapportages, meldingen en investeringen

Onze pluspunten op een rij

Door gebruik te maken van de diensten van DDFM bent u van het volgende verzekerd:

• één centraal meldpunt
• we staan 24/7 voor u klaar
• binnen minimale tijd partijen aan het werk om uw klacht te verhelpen
• behartiging van uw belangen
• kostenbewaking: we bespreken uw budget vooraf
• geen onvoorziene kosten achteraf
• zorg voor monitoring
• zorgvuldige documentatie van al uw meldingen
• afhandeling van periodiek onderhoud
• afhandeling van periodieke keuringen
• mogelijke ondersteuning door DDPM
• we pakken door en lossen het op

Benieuwd naar wat DDFM voor u kan betekenen? Natuurlijk komen wij graag bij u langs om een en ander toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Neem contact met ons op!